ЦКС Часті питання Інструкції з користування онлайн сервісами

Інструкції з користування онлайн сервісами

Замініть на іконку або видаліть
Реєстрація в особистому кабінеті ЦКС та сплата онлайн
 
 
Крок1. Створення облікового запису 
1. На головній сторінці сайту http://cks.com.ua у розділі «Особистий кабінет» оберіть опцію «Зареєструватися»
2. Заповніть поля
 
3. Натисніть «Зареєструватися»
Крок 2. Додавання об’єкту (квартири чи будинку) в особистий кабінет
4. Додавання квартири (будинку) здійснюється в розділі «Додати об’єкт». Зверніть увагу, що Ви можете додати декілька об’єктів!

5. Натисніть «Додати об’єкт» (пункт 1)

  • Оберіть місто з поданого переліку (пункт 2)
  • В пункті 3 введіть перші декілька літер з назви Вашої вулиці і оберіть її з поданого переліку
  • Після заповнення пункту 3 з’явиться можливість обрати номер Вашого будинку з поданого переліку (пункт 4)
  • Після заповнення пункту 4, оберіть номер Вашої квартири (пункт 5)

6. Натисніть "Додати об'єкт"

7.Далі - введіть ключ авторизації (він знаходить у нижній лівій частині Вашого рахунку-повідомлення).   

8. Заповніть відповідне поле та натисніть «Додати об’єкт», після чого відкриється сторінка рахунку для сплати за спожиті житлово-комунальних послуг.

Крок 3. Заповнення рахунку

9. Перевірте чи всі показники Вашої квартири відображаються.

  • Відмітьте "галочками" ті послуги, за які хочете здійснити сплату.
  • У графі "До сплати", суми підраховуються автоматично, але можуть бути змінені Вами самостійно.

10. Після заповнення і перевірки рахунку, натисніть «Сплатити».

Крок 4. Сплата

  • Оберіть зручний для Вас спосіб оплати з поданого переліку
  • Натисніть «Продовжити»
  • На сторінці, що відкрилася введіть номер Вашої картки та термін її дії (пункти 1 і 2).
  • В пункті 3 введіть трьохзначний CVV2/CVC2 (код із зворотної сторони Вашої картки)
  • Натисніть «OK».

На Вашу пошту буде надіслано копію сплаченого рахунку.

У разі необхідності Ви зможете переглянути та роздрукувати квитанції в Особистому кабінеті в розділі «Мої платежі»


  

Для видалення акаунту або заміни паролю потрібно:

Замініть на іконку або видаліть
Запис в «електронну чергу» 
 
 
Крок 1. Відкрити розділ "Електронна черга" на сайті ЦКС

 На головній сторінці сайту "Центру комуналього сервісу" у розділі "Споживачам" оберіть «Електронна черга»

Крок 2. Заповнити необхідні поля

Потрібно вказати Ваше прізвище, ім’я, по батькові, телефон та електронну адресу, на яку надійде лист з підтвердженням реєстрації та переліком необхідних документів для вирішення Вашого питання. 

В розділі «Адреса проживання» потрібно обрати адресу, стосовно якої виникло питання. У графі «Виберіть вулицю» достатньо ввести перші літери назви вулиці та обирати зі списку. Далі - потрібно вказати номер будинку та квартири з наданого переліку.

Крок 3. Оберіть сервісний центр та напрямок питання

В розділі «Деталі звернення» потрібно обрати Сервісний центр ЦКС, куди Вам зручніше звернутися (незалежно від адреси проживання)

Далі - оберіть напрямок питання з переліку.

Обов'язково зверніть увагу на "кщо Ви бажаєте укласти індивідуальні договори з декількома постачальниками послуг в один день – потрібно в електронній черзі 2 візити поспіль (з інтервалом щонайменше 30 хв.)

У «Суті питання» потрібно докладніше описати Ваше питання, яке потрібно вирішити.

Крок 4. Забронюйте дату та час візиту

Оберіть зручну дату та час та, після проходження верифікації, натисніть "Відправити". 

 

Просимо Вас прибути до сервісного центру у визначений день не пізніше ніж за 10 хвилин до запланованого часу прийому та обов’язково мати при собі весь перелік документів, що вказаний в електронному листі, який Ви отримали на електронну пошту після реєстрації.

Звертаємо увагу, що під час оголошення сигналу «Повітряна тривога» сервісні центри призупиняють особистий прийом споживачів!!! У консультанта та на дошках оголошень є інформація із зазначенням адреси найближчого до центру укриття. По можливості Вас буде прийнято після відміни повітряної тривоги або запропоновано інший час візиту.

 

Замініть на іконку або видаліть
Вирішення питань за допомогою «дистанційного обслуговування»
 
 Крок 1.  Відкрити розділ "Дистанційне обслуговування" 

Крок 1.  Відкрити розділ "Дистанційне обслуговування" 

На головній сторінці у розділі "Споживачам" потрібно обрати «Дистанційне обслуговування»

Крок 2. Авторизуватися в особистому кабінеті 

Потрібно ввести логін та пароль Вашого обілкового запису. Незареєстрованим користувачам пропонуємо скористатися інструкцією з реєстрації в особистому кабінеті.

Крок 3. Заповнити необхідні поля

В розділі «Дистанційне обслуговування» внесіть особисті дані, заповнивши прізвище, ім'я, по батькові, телефон та електронну адресу.

Заповніть адресу проживання: введіть перші літери вулиці та оберіть зі спичку, заповніть номер будинку та квартири. 

 

Крок 4. Залишити звернення  

Наступний крок – оберіть напрямок питання з поданого переліку та натисніть "Відправити".

За допомогою онлайн-сервісу «дистанційне обслуговування» можна:
- залишити заявки на розпломбування та опломбування квартирних лічильників води, опалення
- сформувати заявку на контрольне зняття показань квартирних лічильників води, опалення
- отримати дублікат рахунку-повідомлення на електронну пошту
- внести зміни до кількості зареєстрованих у квартирі для коректних нарахувань

 

Ми дбаємо про Ваш час, тому наші фахівці нададуть відповідь на Ваше звернення у найкоротший термін!