Замовити дзвінок

Телефон: (044) 591-21-22

Про нас

     Центр навчання «Платформа комфорту» створений навесні 2016 року при КК «Центр комунального сервісу» для проведення роз’яснювальної роботи направленої на підвищення правової обізнаності мешканців у частині діючого законодавства у вигляді лекцій, семінарів, практикумів, круглих столів.

     Також працівники навчального центру проводять заняття з власниками квартир у багатоквартирних будинках, які прагнуть навчатися, як правильно створити юридичну особу ОСББ або оформити взаємовідносини з професійним управителем. Такі навчання спрямовані на вивчення необхідної нормативно-правової бази, а також налагодження ефективних комунікацій з іншими власниками, оскільки за відсутності навичок, як правильно вести переговори та вміння переконувати, жодний проект не запрацює. Майбутні голови та члени правління навчаються, як правильно керувати персоналом вже створеного ОСББ.

     Ще одним напрямком діяльності центру є підготовка фахівців для сучасного ринку праці. Випускники та студенти останніх курсів мають можливість почати кар’єру в концерні. Молоді спеціалісти, які розпочали свою роботу в контактному центрі концерну, менше ніж за рік отримали пропозиції роботи у інших відділах організації, таких як юридична служба, відділ звернень громадян, департамент розвитку, навчальний центр, структурні відокремленні підрозділи.

     Велику увагу ми приділяємо навчанню та підвищенню кваліфікації співробітників концерну.

 

     Центром навчання, розроблено різноманітні програми для розвитку та впровадження змін у компаніях:

  • Системний проект з розвитку компанії;
  • Програму впровадження змін в компанії;
  • Аналіз сильних і слабких сторін в алгоритмі взаємодії співробітників компанії – кабінетна гра «ДЖОНТ»

     Наші спеціалісти приймають замовлення на розроблення програм «Впровадження змін в обслуговуванні клієнтів компанії та контролю за їх дотриманням». Програма розробляється враховуючи індивідуальні потреби компанії, залежно від напряму та специфіки діяльності.

«Впровадження змін в обслуговуванні клієнтів компанії та контролю за їх дотриманням» передбачає:

  • Впровадження стандартів обслуговування;
  • Стандарти обслуговування клієнтів під час особистого прийому;
  • Стандарти обслуговування клієнтів дистанційно (через гарячу лінію);
  • Розробка та впровадження системи оцінювання працівників (карта якості);
  • Методологічні рекомендації щодо контролю за якістю надання послуг та дотримання стандартів обслуговування за картою якості;
  • Механізми заохочень/стягнень при дотриманні/недотриманні стандартів обслуговування.

Підписатись на конкурси і акції

×

Замовити зворотній дзвінок

Або зателефонуйте нам:
(044) 591-21-22

×

Відправити повідомлення

Або зателефонуйте нам:
(044) 591-21-22

×

Форма реєстраціі на курси

Який для вас найзручніший час для навчання?

Або зателефонуйте нам:
(044) 591-21-22

×

Форма реєстраціі на обраний курс

Який для вас найзручніший час для навчання?

Або зателефонуйте нам:
(044) 591-21-22

×